Regulamin

Przedstawiamy Ci nasz regulamin dla ofert.

REGULAMIN OGÓLNE WARUNKI UMOWY ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ AGENCJE DIGITAL MARKETING STRATEGIA MARKI

  I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy regulamin ogólne warunki umowy świadczenia usług (dalej jako „OWU”) stanowi integralną część umów świadczenia usług zawieranych przez Globalbay Piotr Podgórski  NIP: 6482651092 REGON: 240481597 ul. 3 Maja 68/19, 41-800 Zabrze (dalej jako „Strategia Marki”) Strategia Marki udostępnia OWU za pośrednictwem serwisu internetowego umożliwiając zapoznanie się z OWU, odtwarzanie, przetwarzanie oraz drukowanie.

Niniejsze OWU ma zastosowanie do wszystkich umów świadczenia usług zawieranych przez Strategia Marki z Klientami w rozumieniu niniejszego OWU. W razie sprzeczności lub niezgodności zapisów niniejszego OWU z poszczególnymi umowami na wykonanie konkretnych usług zawieranych pomiędzy Strategia Marki a Klientami, pierwszeństwo mają zapisy poszczególnych umów.

Każdy Klient przed zawarciem umowy jest obowiązany zapoznać się z OWU, gdyż zawarcie umowy stanowi oświadczenie, że Klient zapoznał się z OWU i akceptuje jego treść.

Do obsługi strony internetowej strategiamarki.pl zalecane są komputery ze stałym dostępem do internetu o następujących parametrach: RAM 1 GB lub więcej, prędkość procesora 1,8 GHz lub więcej, obsługujących system operacyjny Windows 2000 lub wyższy. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za zbyt wolne działanie systemu spowodowane korzystaniem z przestarzałego sprzętu.

II. DEFINICJE

Strategia Marki / Sprzedawca / Agencja

Globalbay Piotr Podgórski  NIP: 6482651092 REGON: 240481597 ul. 3 Maja 68/19, 41-800 Zabrze (dalej jako „Strategia Marki”)

Klient

Przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego oraz osoby fizyczne działające na rzecz i rachunek przedsiębiorcy, jak również konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.

Umowa

Na wykonanie konkretnych usług sprecyzowanych w zakładce „Co robimy” lub innej podstronie na stronie internetowej https://strategiamarki.pl/ zawarta w formie dokumentowej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez dokonanie zakupu za pośrednictwem strony internetowej strategiamarki.pl, która ma charakter umowy w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

OWU

Ogólne warunki umowy (regulamin); modyfikacja OWU dopuszczalna jest wyłącznie w umowie zawieranej z Klientem.

Strony

Strategia Marki i Klient;

Serwis internetowy

Przez serwis internetowy rozumie się serwis internetowy, stronę internetową, sklep allegro.

Poczta elektroniczna Strategia Marki

kontakt@strategiamarki.com

III. PROCEDURA WSPÓŁPRACY

  1. Klient dokonuje zakupu konkretnej usługi w szczególności za pośrednictwem portalu Allegro, strony internetowejstrategiamarki.pl, poczty elektronicznej oraz w inny przyjęty sposób. Zakup usługi za pośrednictwem portalu Allegro, stronystrategiamarki.pl oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej uznaje się za zawarcie umowy w formie dokumentowej, o której stanowi art. 772 Kodeksu cywilnego.
  2. Po dokonaniu zakupu Klient dokonuje płatności na wskazany numer rachunku bankowego. Wyjątkowo po dodatkowych, odrębnych ustaleniach z Strategia Marki możliwe jest dokonywanie płatności po rozpoczęciu pracy nad wykonaniem usługi.
  3. Klient otrzymuje od Strategia Marki brief (dokument zawierający zestaw informacji potrzebnych do wykonania usługi), który zobowiązany jest uzupełnić w celu przygotowania projektu serwisu internetowego.

III.I. CZĘŚĆ PROJEKTOWA

4.Na podstawie zamówionej usługi ze strony strategiamarki.pl oraz ustalonych mailowo informacji w podsumowaniu Strategia Marki realizuje projekt zgodny z założeniami wskazanymi przez Klienta, zamówioną usługą oraz specyfikacją konkretnej przedstawionej oferty, a także na podstawie własnego doświadczenia oraz wskazań wiedzy technicznej.

5.W przypadku ofert na wykonanie strony internetowej w 14 dni lub sklepu zakres pracy definiuje przedstawiona wstępna oferta lub indywidualne ustalenia zawarte na danej podstronie lub po kontakcie z klientem, które umieszczamy w trakcie ustalania zamówienia.

6.W przypadku ofert dedykowanych, gdzie grafika jest projektowana na zamówienie Strategia Marki projektuje maksymalnie tyle podstron, ile jest zawartych w ofercie wybranej przez Klienta, standardowo jest to do 6 podstron (oferty są dostępne ze strony internetowej https://strategiamarki.pl/ pod nazwą „Strony internetowe lub sklepy internetowe”.

7.W przypadkuinnych ofert seo, google ads, facebook ads, akceptacja przez klienta  przebiega przez CRM danego projektu do 14 dni od ustalonej współpracy przez Strategia Marki.

III.I.I. POPRAWKI

8.Klient po otrzymaniu wykonanego dzieła zobowiązany jest niezwłocznie udzielić odpowiedzi, w której dokona akceptacji projektu bądź wskaże poprawki maksymalnie do 7 dni maksymalnie w 3 turach od daty otrzymania informacji o wykonaniu dzieła. W przypadku braku uwag projekt zostaje uznany za zaakceptowany.

9.Jeżeli umowa zawierała możliwość nieograniczonej ilości poprawek i uwag (usługa na indywidualne zamówienie) Klient może wskazywać poprawki do momentu ostatecznej akceptacji projektu graficznego. Ostateczna akceptacja projektu graficznego może być wyrażona w dowolnej formie. W momencie akceptacji projektu, ostatecznej akceptacji projektu lub upływu terminu na zgłoszenie uwag do projektu Strategia Marki przystępuje do kodowaniastrony lub sklepu internetowego zgodnego z zawartą umową. Wówczas możliwość zgłaszania poprawek graficznych do projektu jest wyłączona. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach Strategia Marki może przyjąć poprawki przekazane do projektu na etapie kodowania strony, sklepu internetowego. W przypadku chęci Klienta wprowadzenia zmian, mimo wcześniejszej akceptacji projektu graficznego, istnieje taka możliwość za dodatkowym wynagrodzeniem.

III.II. CZĘŚĆ KODOWANIA

  1. Termin kodowania jest ustalony indywidualnie i jest to szacunkowy termin. Standardowe kodowanie strony www do 6 podstron trwa 2–12 tygodni, termin ustala się indywidualnie i jest zależny od złożoności projektu i innych czynników.
  2. a) W przypadku ofert w 14 dni czas rozpoczęcia zlecenia liczymy od otrzymania wszystkich niezbędnych informacji od klienta w systemie CRM (dane, dostępy, wskazówki), a zakończenie jest uzależnione od komunikacji Klienta z Strategia Marki.
  3. b) Po zakodowaniu i ukończeniu projektu Strategia Markiprzekazuje Klientowi link do zlecenia na serwerze produkcyjnym.

III.II.I. POPRAWKI

W przypadku uwag ogólnych od Klienta do zakodowanego serwisu, Strategia Marki oczekuje na nie do 7 dni drogą elektroniczną od daty otrzymania linku do zlecenia. Uwagi dostarczone powinny być zarówno w formie opisowej wypunktowane z najwyższą starannością oraz w formie graficznej np. screen i zaznaczenie miejsca poprawy maksymalnie w 3 turach.

a) Po 3 turze poprawek do klienta zostaje wysłana faktura i po jej opłaceniu zostają wdrożone ostatnie poprawki.

b) Wprowadzanie poprawek treści napisanych przez copywritera możliwe jest jedynie do 20% objętości napisanego tekstu. Strategia Marki w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach może przyjąć poprawki na etapie kodowania strony internetowej lub wskazać odpowiedź odmowną wraz z argumentacją.

c) W przypadku braku uwag do 7 dni serwis zostaje uznany za zaakceptowany przez Klienta.

d) Klientowi przysługuje możliwość trzykrotnego zgłoszenia pakietu uwag dotyczących zakodowanego zlecenia we wskazanym powyżej terminie 7 dni od otrzymania linku do zlecenia. Każdy moduł poza wymienionymi w briefie w zakładce moduły jest dodatkowo płatny o koszt zakupu modułu oraz koszt instalacji od 700 zł wzwyż (ustalane indywidualnie).

e) W przypadku wybrania usługi w abonamencie realizacja projektu odbywa się po dokonaniu płatności za aktywacje. Płatność aktywacyjna jest bez zwrotna. W przypadku usługi abonamentowej miesięcznej takich ofert jak strony internetowe i sklepy internetowe klient jest zobowiązany do terminowych płatności, w przypadku ich braku usługa zostanie wyłączona. Po dłuższym okresie braku płatności (po 7 dniach) usługa jest bezpowrotnie usuwana.

III.III.

Jeśli Klient zaprzestanie kontaktów telefonicznych bądź drogą elektroniczną z Strategia Marki przez 30 dni, status realizacji jego zlecenia uznaje się za zawieszony. W celu wznowienia procedury po tym czasie, Klient zobowiązany jest wpłacić na podane konto bankowe Strategia Marki 2500 zł. Strategia Marki zobowiązuje się do zebrania informacji, powołania nowego zespołu roboczego oraz wznowienia prac do 10 dni roboczych od dnia dokonania zapłaty przez Klienta. W przypadku braku chęci Klienta do wznowienia procedury w okresie 2 miesięcy od daty zawieszenia zlecenia lub w przypadku braku wpłaty ww. kwoty 2500 zł w okresie 2 miesięcy od zawieszenia zlecenia, zlecenie (umowa) uważane jest za rozwiązane. W takim przypadku Strategia Marki jest uprawniona zatrzymać całość otrzymanego wynagrodzenia bez obowiązku dokończenia zlecenia.

HOSTING I DOMENA

Po zakończeniu kodowania i akceptacji serwisu internetowego Strategia Marki przenosi serwis na domenę własną lub zakupioną wcześniej przez Klienta oraz na serwer własny lub zakupiony wcześniej przez Klienta.

Jeśli Klient zaakceptował projekt, a usługa hostingowa została zakupiona poza Strategia Marki, Klient zobowiązany jest przekazać Strategia Marki dane dostępowe do serwera do 14 dni. Jeżeli do tego czasu dane dostępowe nie zostaną przekazane, Agencja wyśle Klientowi wszystkie pliki drogą elektroniczną lub Klient może w okresie przejściowym skorzystać z usługi hostingowej Strategia Marki pod warunkiem wykupienia hostingu.

Domena i hosting wykupione przez Strategia Markisą wydzierżawione dla Strategia Marki przez firmę z którą współpracuje i Strategia Marki ma prawo do ich czasowego używania. Strategia Marki wydzierżawia domenę i hosting dalej Klientowi na zasadzie dzierżawy ponownej.

Klient korzystający z domeny Strategia Marki zobowiązany jest do terminowych płatności. Każdy dzień opóźnienia płatności za domenę skutkuje podwyższeniem opłaty o 100% ceny abonamentu.

Strategia Marki zastrzega sobie prawo do blokady dostępu do domeny w przypadku braku zapłaty przez Klienta wynagrodzenia w terminie. Z prawa blokady dostępu Strategia Marki może skorzystać po upływie 2 dni po terminie płatności. W przypadku braku płatności usługi mogą wygasnąć co uniemożliwi ich przywrócenie. Strategia Marki nie jest w stanie brać odpowiedzialności za usługi firm trzecich i ich blokady czy usuniecie. Klient jest zobowiązany do terminowych płatności w celu uniknięcia blokad czy wygaśnięcia usługi i bierze pełną odpowiedzialność za terminowe płatności i działanie usług.

W celu dzierżawy i utrzymania domeny, Klient zobowiązany jest do rocznej opłaty według cennika który zostanie mu przesłany. Klientowi udostępniony jest hosting poprzez przekazanie danych do logowania. W przypadku domen nie są udostępniane dane logowania, domena jest rejestrowania w firmach partnerskich. W przypadku rejestracji domeny dla klienta, domena jest własnością Strategia Marki i jest ona dzierżawiona po ustalonej ofercie. Klient może wykupić domenę po indywidualnej wycenie.

Strategia Marki zastrzega sobie prawo do możliwości zaistnienia krótkich przerw technicznych w funkcjonowaniu usługi hostingowej związanych z obsługą i konserwacją systemu. W przypadku wystąpienia ciągłej przerwy w działaniu usługi hostingowej trwającej co najmniej 72 godziny, Strategia Markizobowiązuje się do udzielenia 10% rabatu Klientowi na kolejny okres rozliczeniowy.

Strategia Marki nie ponosi odpowiedzialności cywilnej, karnej i odszkodowawczej za ewentualne szkody powstałe w wyniku:

a) nieprawidłowego wykonania udostępnionej usługi hostingowej;

b) wykorzystania udostępnionych Klientowi informacji autoryzujących dostęp do usługi przez podmioty trzecie;

c) naruszenia postanowień umowy i regulaminu (OWU) przez Klienta;

d) utraty lub zniszczenia danych zgromadzonych i przechowywanych na przestrzeni dyskowej usługi hostingowej;

e) innych zdarzeń niezależnych od Strategia Marki.

Zabrania się wykorzystywania przez klienta usługi hostingowej do:

a) zamieszczania i rozpowszechniania informacji i treści zabronionej przez prawo;

b) zamieszczenia i rozpowszechniania informacji i treści oraz jakiegokolwiek przekazu o treści dotyczącej pornografii dziecięcej;

c) rozsyłania spamu a w szczególności:

Nie zamówionej propozycji zawarcia umowy, oferty handlowej, reklamy, ogłoszenia;

Listów wysyłanych masowo do większej ilości osób nie zainteresowanych tematem. Wysyłanie większej niż 1000 sztuk e-maili w ciągu doby wymaga wcześniejszej zgody usługodawcy. W przypadku braku zgłoszenia lub braku zgody usługodawcy na w/w działanie usługa hostingowa może zostać czasowo zablokowana bez wcześniejszego powiadomienia użytkownika usługi;

Wszelkiego typu łańcuszków szczęścia;

  1. Fałszywych powiadomień o wirusach rozsyłanych przez e-mail;
  2. Nie zamówionych linków, filmów, zdjęć lub propozycji odwiedzenia stron WWW.

IV.PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA

  1. Klient zobowiązuje się do dostarczenia materiałów niezbędnych do wykonania usługi, tj. logo, tekstów czy zdjęć w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.
  2. Klient zobowiązuje się do współpracy z Strategia Markiw zakresie niezbędnym do wykonania Umowy, m.in.. przesyłania materiałów, dotrzymywania terminów.
  3. Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji i wypowiedzenia zamówionej usługi hostingowej z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Jeśli Klient posiada własny serwer, Strategia Markiprzenosi serwis internetowy na serwer Klienta po podaniu danych do FTP i bazy danych przez Klienta. W obowiązku Klienta jest przygotowanie domeny oraz serwera do przeniesienia danych serwisu na FTP i bazę.Wyjątek mogą stanowić usługi w opłacie abonamentowej w takim przypadku strona i domena są utrzymywane na serwerach Strategia Marki.
  4. W momencie uzyskania przez Klienta dostępu do serwisu internetowego rozpoczyna się 7 dniowy okres testowania strony przez Klienta. Klient otrzyma od Strategia Markiwskazówki dotyczące typowych zasad testowania funkcjonalności serwisu internetowego. Strony mogą ustalić dłuższy termin testów serwisu internetowego. Klient powinien wskazać Strategia Marki wszystkie wady i usterki zauważone w okresie testowania. W ramach gwarancji  Strategia Marki może odmówić dokonania napraw wad i usterek, które Klient dostrzegł lub przy zachowaniu należytej staranności mógł dostrzec w okresie testu serwisu internetowego. W przypadku użytkowania strony internetowej, Strategia Marki nie bierze odpowiedzialności za modyfikacje strony, które mogą powodować nie prawidłowe działanie strony.
  5. Klient ma w obowiązku aktualizację oprogramowania sklepu lub strony, które są umieszczone na serwerze Strategia Marki, jak również z najwyższą starannością dbanie o legalność każdego oprogramowania będącego na tym samym komputerze, z którego loguje się na własną stronę. Strategia Marki zastrzega sobie możliwość odłączenia strony lub sklepu, w przypadku kiedy zostały przekroczone parametry zapytań do bazy danych lub wykryto inne złośliwe oprogramowanie, zawirusowanie strony. Klient zobowiązuje się w takich przypadkach niezwłocznie naprawić stronę na własny koszt lub powierzyć prace z tym związane Strategia Marki . W przypadku powtarzających się wyżej wymienionych sytuacji, Strategia Marki zastrzega możliwość wypowiedzenia umowy hostingu strony ze skutkiem natychmiastowym.
  6. Naruszenie powyższych obowiązków będzie skutkowało możliwością dochodzenia przez Strategia Marki kary umownej w wysokości 100% (słownie: sto procent) wartości umowy – wartości wynagrodzeniadanej usługi.
  7. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT i chce otrzymać fakturę powinien wypełnić odpowiednie pole przy składaniu zamówienia lub poinformować nas o tym e-mailem bezpośrednio po dokonanym zakupie podając niezbędne dane.
  8. Rabaty i promocje, jakie Klienci mogą otrzymać na zakupy nie łączą się.

 

V. ZACHOWANIE POUFNOŚCI

  1. Strony są zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Strony na szkodę. Strony zobowiązują się do zachowania poufności przekazywanych mu informacji na wszelkich nośnikach, bez względu na sposób ich przekazania. Zobowiązanie obejmuje również publiczne informowanie o przebiegu współpracy Stron. Pod pojęciem Tajemnicy przedsiębiorstwa rozumie się wszelkie posiadane przez Strony informacje o wiedzy, know-how, dane finansowe, handlowe, techniczne, operacyjne, z zakresu public relations, a także badania, analizy, opracowania i plany dotyczące działalności Stron oraz ich klientów i partnerów, a także wszystkie inne z wyjątkiem tych, które w chwili ujawniania lub przekazywania drugiej Stronie zostaną wyraźnie określone jako informacje nieobjęte Tajemnicą przedsiębiorstwa.  Tajemnica przedsiębiorstwa dotyczy również informacji poufnych dotyczących Klientów nie będących przedsiębiorcami.
  2. Strony zobowiązują się do podejmowania odpowiednich środków mających na celu ochronę wszelkich informacji i dokumentów zawierających lub związanych z informacjami poufnymi przed ich utratą lub ujawnieniem.
  3. Informacje objęte Tajemnicą przedsiębiorstwa i zobowiązanie do zachowania w poufności nie obejmują:

a) informacji, które są powszechnie znane;

b) informacji, które znane były Stronie przed ich ujawnieniem przez drugą Stronę;

c) informacji uzyskanych od osób trzecich, które miały prawo ich posiadania i ujawnienia oraz informacji wynikających z przetworzenia tych informacji, z tym zastrzeżeniem jednak, że nie stały się one znane w wyniku naruszenia przez którąkolwiek ze Stron zobowiązań wynikających z zawartej Umowy.

  1. Strona będzie zwolniona z obowiązku zachowania w poufności informacji objętych Tajemnicą przedsiębiorstwa w przypadku, jeżeli obowiązek ich ujawnienia wynikać będzie z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W każdym takim przypadku Strona dokonująca ujawnienia będzie zobowiązana do:

a) natychmiastowego poinformowania drugiej Strony o obowiązku ujawnienia informacji objętych Tajemnicą przedsiębiorstwa, na rzecz osób, co do których ujawnienie ma nastąpić lub nastąpiło;

b) ujawnienia tylko takiej części informacji objętych Tajemnicą przedsiębiorstwa, jaka jest wymagana przez prawo;

c) podjęcia wszelkich możliwych działań celem zapewnienia, iż ujawnione informacje objęte Tajemnicą przedsiębiorstwa będą traktowane w sposób poufny i wykorzystywane tylko dla celów, uzasadniających ich ujawnienie.

  1. W przypadku naruszenia przez którąkolwiek ze Stron jakichkolwiek zobowiązań wynikających z ochrony Tajemnicy przedsiębiorstwa, druga Strona będzie miała prawo do żądania natychmiastowego zaniechania naruszenia i usunięcia jego skutków.  Wezwanie do zaniechania naruszeń i usunięcia jego skutków winno być wysłane drugiej Stronie w formie pisemnej z wyznaczeniem co najmniej 7- dniowego terminu do wykonania wezwania.
  2. W przypadku nie zastosowania się do wezwania opisanego wyżej lub w przypadku gdy naruszenie wywołało nieodwracalne skutki, nie wyklucza się możliwości dochodzenia przez poszkodowaną Stronę odszkodowania w wysokości rzeczywiście poniesionej szkody w wyniku naruszenia Tajemnicy przedsiębiorstwa.

PRAWA I OBOWIĄZKI STRATEGIA MARKI

1. Strategia Marki nie ponosi odpowiedzialności za działanie modułów zakupionych przez Klienta we własnym zakresie.

2. Strategia Marki nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek ingerencję Klienta lub osoby trzeciej w działanie modułów oraz system kodowania oddanej do użytku strony internetowej, sklepu lub innego produktu. W przypadku ww. ingerencji Klienta lub osoby trzeciej Klient traci wszelkie uprawnienia wynikające z rękojmi i gwarancji.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień (zleceń) wzbudzających wątpliwości (np. brak kontaktu z zamawiającym lub innych ważnych przesłanek wzbudzających podejrzenia). Zamówienia (zlecenia) zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe dane będą anulowane.

4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia Klienta, który nie uregulował należności za wcześniej wykupione usługi lub produkty.

5. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili skutecznego złożenia przez Klienta zamówienia. Zamówienie złożone jest skutecznie, jeżeli zostaje przez Strategia Marki potwierdzone.

6. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT a Strategia Marki korzysta ze zwolnienia podmiotowego z podatku VAT na podstawie art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o podatku od towarów i usług.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient może odstąpić od umowy korzystając z ustawowego prawa odstąpienia określonego w przepisach Kodeksu cywilnego bądź po uzyskaniu zgody na odstąpienie przez Strategia Marki. Klient może zwrócić się do Strategia Marki z wnioskiem o odstąpienie od umowy. Strategia Marki nie wyrazi zgody na odstąpienie w przypadku: a. rozpoczęcia prac związanych z realizacją indywidualnej usługi na rzecz Klienta; b. wykonania projektu lub jego części zamówionego przez Klienta.

2. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (usługa na indywidualne zamówienie).

3. Niezależnie od innych uprawnień przewidzianych w OWU lub w umowie, Strategia Marki może odstąpić ze skutkiem ex nunc od umowy w przypadku opóźnienia w zapłacie przez Klienta wynagrodzenia przynajmniej o 14 dni.

4. Każda forma odstąpienie od umowy musi przyjąć formę pisemną pod rygorem nieważności.

RĘKOJMIA I GWARANCJA

  1. Strony na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego wyłączają przepisy dotyczące rękojmi pomiędzy Strategia Markia Klientem, także za wady ukryte, z uwzględnieniem ustawowych ograniczeń związanych z Klientem, którym jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
  2. Strategia Markiudziela Klientowi gwarancji na wykonanie serwisu internetowego: a. 1 miesięczny suport – przez okres 1 miesiąca liczone od dnia przekazania Klientowi dostępu do serwera i wdrożenia serwisu internetowego, Strategia Markizobowiązuje się do udzielania Klientowi odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania panelu zarządzania treścią. Odpowiedź na pytanie nie obejmuje dokonywania żadnych zmian w kodzie źródłowym serwisu internetowego. W celu skorzystania z suportu Klient za drogą elektroniczną kieruje pytanie, tytułując wiadomość według schematu: „[nazwa serwisu internetowego] – suport [numer kolejnego pytania].

12 miesięczna – obowiązująca przez okres 12 miesięcy Klientów, którzy nie korzystają w ramach abonamentu z serwera Strategia Marki. Okres ten liczony jest od dnia wdrożenia serwisu internetowego. Strategia Marki zobowiązuje się do dokonania niezbędnych napraw obejmujących wyłącznie wady i usterki wynikające z niewłaściwego wdrożenia serwisu internetowego przez Strategia Marki powodującego niezgodność zaakceptowanego przez Klienta projektu z wdrożonym serwisem internetowym obejmującym odtwarzanie strony na głównych przeglądarkach internetowych, a także inne wady i usterki kodu źródłowego.

60 miesięczna – obowiązująca przez okres maksymalnie 60 miesięcy Klientów, którzy korzystają w ramach abonamentu z serwera Strategia Marki. Okres ten liczony jest od dnia przekazania Klientowi dostępu do serwera i wdrożenia serwisu internetowego. Strategia Marki zobowiązuje się do dokonania niezbędnych napraw obejmujących wyłącznie wady i usterki wynikające z niewłaściwego wdrożenia serwisu internetowego przez Strategia Marki powodującego niezgodność zaakceptowanego przez Klienta projektu z wdrożonym serwisem internetowym obejmującym odtwarzanie strony na głównych przeglądarkach internetowych, a także inne wady i usterki kodu źródłowego.

  1. Gwarancja nie obejmuje:

a) napraw wad i usterek w przypadku dokonywania przez Klienta lub inne podmioty niezależne od Strategia Marki zmian w kodzie źródłowym serwisu internetowego;

b) dodawania treści oraz nowych funkcjonalności nie obejmujących pierwotnego zlecenia na stworzenie serwisu internetowego;

c) nieprawidłowości powstałych w związku z rozwojem technologicznym, tj. nowe lub wycofane funkcje w przeglądarkach internetowych, aktualizacja środowiska serwerowego u klienta.

d) błędy spowodowane brakiem aktualizacji CMS WordPress lub PrestaShop do którego klient jest zobowiązany we własnym zakresie zadbać o bieżące aktualizacje – wtyczek oraz aktualnej wersji CMS i PHP szablonu jak i serwera.

Zgłoszenie wady i usterki wynikające z gwarancji dokonywane jest drogą elektroniczną poprzez rzeczowe przedstawienie problemu, wskazanie na wadę bądź usterkę, tytułując wiadomość elektroniczną według schematu: „[nazwa serwisu internetowego] – gwarancja [numer kolejnego zgłoszenia]”. Niespełnienie powyższych wymagań będzie uważane za nieskuteczne zgłoszenie wady i usterki. Odpowiedź Klient otrzyma od Strategia Marki do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki. Za termin odpowiedzi uznaje się dzień wysłania odpowiedzi przez Strategia Marki drogą elektroniczną. Strategia Marki może uznać lub odrzucić zasadność zgłoszenia gwarancyjnego.

W przypadku uznania zasadności zgłoszenia gwarancyjnego Strategia Marki obowiązana jest do naprawy serwisu internetowego na własny koszt Klientowi. W przypadku braku możliwości naprawy serwisu internetowego przezStrategia Marki,  jest zobowiązana do wypłaty należnej kwoty Klientowi lub zaliczenia jej na poczet przyszłych zobowiązań Klienta.

W przypadku odrzucenia zasadności zgłoszenia gwarancyjnego przez Strategia Marki, Klientowi przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej. Wszelkie spory z tytułu gwarancji będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Strategia Marki.

Strategia Marki nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek ingerencję Klienta lub osoby trzeciej w działanie modułów oraz system kodowania oddanej do użytku strony internetowej, sklepu lub innego produktu. W przypadku ww. ingerencji Klienta lub osoby trzeciej Klient traci wszelkie uprawnienia wynikające z rękojmi i gwarancji.

VII. PRAWA AUTORSKIE

  1. Strategia Marki oświadcza, że przysługują jej prawa autorskie majątkowe do utworów stanowiących serwisy internetowe zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz jest wyłącznie uprawnionym do nieograniczonego w czasie oraz terytorialnie korzystania z utworu, a utwór jest wolny od obciążeń oraz praw osób trzecich.
  2. Strategia Marki z chwilą wykonania dzieła w całości przenosi na Klienta autorskie prawa majątkowe oraz udziela licencji do wykorzystania utworu na następujących polach eksploatacji w zakresie:

a) zainstalowania, uruchomienia, przechowywania i korzystania z tych utworów na komputerze (serwerze) Nabywcy; utrwalania i zwielokrotniania utworu – zapisu utworu techniką cyfrową;

b) zainstalowania serwisu internetowego lub ich części na komputerze (serwerze) w taki sposób, aby możliwe było korzystanie z ich rozwiązań, wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem;

c) rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony powyżej – wyświetlanie, odtworzenie, nadawanie, reemitowanie, publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;

d) sporządzenia kopii utworów w całości lub części, dla celów otrzymania kopii zapasowej i archiwalnej;

e) zmiany w treściach strony, grafik, kodu strony i jej układu bez ograniczeń.

f) Klient może przenosić licencję na korzystanie z utworu lub jego części na inne podmioty, za uprzednim poinformowaniem Strategia Marki w terminie 14 dnia od dnia przekazania licencji.

g) Strategia Marki zachowuje prawo do prezentowania projektu serwisu internetowego w portfolio oraz do oznaczenia utworu swoim podpisem w stopce “Projekt i realizacja: Strategia Marki” również w zakresie oznaczenia Klienta w tym lego logo. Strategia Marki nie musi informować swoich Klientów o fakcie umieszczenia ich sklepu lub strony internetowej w portfolio, jak również nie jest do tego wymagane uzyskanie zgody Klientów.

VIII. INNE POSTANOWIENIA STRON/ KLAUZULA POUFNOŚCI

1. Strony zobowiązują się zachować w tajemnicy, niezależnie od formy przekazania i źródła, wszelkie informacje techniczne, technologiczne, ekonomiczne, finansowe, handlowe, prawne oraz organizacyjne dotyczące drugiej Strony pod rygorem kary umownej 6000 zł.

2. Materiały dostarczone przez Strategia Marki nie będą udostępnianie nieuprawnionym osobom trzecim.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych w OWU zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności Kodeks Cywilny.

2. Sądem właściwym w sprawach roszczeń związanych umowami zawieranymi przez Strategia Marki właściwy miejscowo jest sąd siedziby Strategia Marki.

3. Wszelkie zmiany w OWU wprowadzane są przez Strategia Marki i wchodzą w życie z dniem ogłoszenia za pośrednictwem serwisu internetowego Strategia Marki.

4. Niniejszy regulamin wyczerpuje wszelkie pozostałe porozumienia między stronami umowy w tym jakiekolwiek uzgodnienia ustne, za wyjątkiem umów na wykonanie konkretnych usług.

5. Wraz z dokonaniem zakupu konkretnej usługi przez Klienta otrzymuje on odpis OWU obowiązujący w chwili dokonania zakupu.